torsdag 19 juli 2012

It's working!

Jag kan inte uttrycka min glädje när min laptop fungerar igen. Den sade upp kontraktet på veckoslutet och mannen, som alltid brukar fixa saker och ting, var inte hemma och grannen, som i nödfall fixar saker och ting, inte heller var hemma fick jag klara mig utan. Så när alla anlänt hem igen kollade de tillsammans på min data och fick den igång men den förblev svart, inget syntes och den gick inte på ordentligt. Jag var redan gråtfärdig och kände mig så handikappad när jag inte hade någon sorts kontakt med omvärlden på dagarna. Tänk om man hamnade klara sig utan data, utan internet (jag har inte en sådan telefon som jag kan surfa med) varje dag, alltid. Huj rys, så bortskämd är man... Men sen fick jag det bästa meddelandet ever; en bild på min kära data som var igång och fungerande, jee! Så vi fick lite extra tid ändå, jag och min Baby Blue (vet inte varifrån jag skulle ha skaffat pengarna till en ny eftersom min föräldraledighet tar slut any day now...)!

Så nu är jag back in business igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!